2018. július 2., hétfő

Gombás-cukkinis linguine

Nagyon vágytunk már egy jó tésztaételre, és a kis konyhakertünknek köszönhetően bármikor ízletes fogást varázsolhatunk a szeretettel nevelgetett zöldfűszereinkkel. ;)

Hozzávalók: 30 dkg csirkemell, 20 dkg csiperke gomba, 1 fej hagyma, 2 gerezd fokhagyma, 2 kisebb szál répa, 1 cukkini, 2 dl szójatejszín, só, bors, zellersó, szerecsendió, friss zöldfűszerek (kapor, petrezselyem, bazsalikom, egy csomag linguine tészta.

A hagymát felaprítottam, majd egy kevés olivaolajon üvegesre pároltam fedő alatt. Addig a csirkét meg a többi zöldséget falatnyi darabokra vágtam. 
A hagymához adtam őket, majd miután minden megpuhult, és a hús is átfőtt, felöntöttem a szójatejszínnel és sóval, borssal, zellersóval, kevés reszelt szerecsendióval, és friss, apróra vágott zöldfűszerekkel ízesítettem. Először soknak tűnhet ennyiféle fűszer, de ha mindenből nagyon keveset teszünk, akkor nagyon jól harmonizálnak egymással az ízek. Mikor a szósz kellően besűrűsödött, a frissen kifőtt tésztával tálaltam.
Tipp: csirke helyett lazaccal is készíthetjük, csak ügyeljünk rá, hogy a hal hamarabb megfő, és könnyen széteshet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése