2016. április 10., vasárnap

Deluxe bundáskenyér - sütőben sütve

Íme a tökéletes vasárnapi reggeli. :) Kiadós, pillanatok alatt az asztalra varázsolható, és mindenki elégedetten fog vigyorogni evés után. :)

Hozzávalók: 6 szelet kenyér, 4 nagy tojás, 2 ek. tejföl, só, bors, 3 szál újhagyma, szalámi, 5 dkg sajt, olaj.

Egy teflonbevonatos tepsit kiolajoztam és belefektettem a kenyérszeleteket. Erre öntöttem a tejföllel, sóval, borssal elkevert tojásokat, és ügyeltem arra, hogy mindenhova bőven jusson. Megszórtam felkarikázott újhagymával, szalámival, reszelt sajttal, és 210 fokon 10-15 percig sütöttem, míg szép aranybarna színt kapott. :) Lehet rá akár pirított hagymát meg pirított bacont is tenni, esetleg chilit, mindenki a fantáziája szerint variálhatja. ;)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése