2015. december 8., kedd

Csirkeszárnyak corn flakes bundában

Ha ropogós bundájú csirkeszárnyra vágyunk, akkor tökéletes választás ez a corn flakes-es bundás husi. Szégyen, nem szégyen, tavaly ettem életemben először csirkeszárnyat, mert nem nyerte el a tetszésemet korábban. Aztán betévedtem egy  híres 3 betűs gyorsétterembe, ahol megkóstoltam, és hazafelé már vettem is egy adag szárnyat, hogy nekem muszáj lesz megcsinálnom házilag is ezt a csodát.
Nem írnék konkrét mennyiségeket, mert igen egyszerű receptről van szó.
Először is fogjuk az egész szárnyakat, és daraboljuk fel. Nekem nagy segítség volt először EZ a videó, azóta egyre jobban megy minden alkalommal. :)
Ezeket a darabokat befűszereztem a következőkkel: füstölt csípős pirospaprika, cajun fűszerkeverék és só. Ezután lisztbe, tojásba, majd összetört corn flakesbe mártottam őket, és forró olajban kisütöttem.
Kínálhatunk hozzá krumplipürét, amerikai káposztasalátát, hagymás krumplisalátát, vagy akár zöldsalátát is, minden mellett megállja a helyét, és azonnal függőséget okoz! :)

Csirkeszárnyak corn flakes bundában 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése